Kraantje Pappie Feesttent


Kraantje Pappie 09 Feesttent Ft Mc Jiggy Dje Crane Ii Youtube

Kraantje Pappie - Feesttent ft. Intro C F Dames en heren visjes en vosjes G Wilt u alstublieft ophouden. Add similar content to the end of the queue Player bar. Kraantje Pappie MC Jiggy Djé Song 2023. MC Jiggy Djé by kraantjepappie on desktop and mobile Play over 320 million tracks for free on. Kraantje Pappie MC Jiggy Djé Song 2022..


Vandaag zoeken we het niet veel verder met Kraantje Pappies Pompen Pompen is straattaal en betekent zoveel als eens een keertje stevig poepen. Alex van der Zouwen Rozenburg 1 juli 1986 bekend onder zijn artiestennaam Kraantje Pappie is een Nederlands hiphopartiest en televisiepresentator. Songtekst van Kraantje Pappie Pompen Hook Geen grens geen grens ik ben in essentie niet per se een slecht mens Ik heb in essentie niet per se een probleem. Nightwatch Kraantje Pappie - Pompen prod. Kraantje Pappie released the song Pompen The meaning of the song Pompen based on the lyrics..



Kraantje Pappie Feesttent Dj Paul Elstak Happy Hardcore Remix 2014 Vbr File Discogs

Intro Hé little Craney hoe gaat het nu K keb je al een poos niet gezien in de stad mijn jong En opeens is het Ik heb je gezegd je bent de trots van de stad. Fiddox is nog steeds niet ready Dus zeg Koennie van de Shooters Ik wil Champies voor mn family Zeg de Stad van ik ben terug Eerst even een pintje in de Pintelier Jelmer zit nog steeds hier in. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features NFL Sunday Ticket Press Copyright. Ramiks noahsarklabel 159M subscribers 15M views 5 years ago more more Spotify. English translation of lyrics for Lil Craney by Kraantje Pappie Ramiks bitch Hé little Craney hoe gaat het nu K keb je al een poos niet gezien in de..


Songtekst van Kraantje Pappie Pompen Hook Geen grens geen grens ik ben in essentie niet per se een slecht mens Ik heb in essentie niet per se een probleem. Songtekst van Kraantje Pappie met Pompen kan je hier vinden op Songtekstennl. Maar dat was het lot wanneer ze al dat geld zag pompen Geen grens geen grens ik ben in essentie niet per se een slecht mens Ik voel in essentie niet per se een wrijving. Ik heb in essentie niet perse een probleem Maar ik heb de drank tot de knal zo extreem Ik ben in essentie niet perse een slecht mens. Im not going to lie for you because here is a big stack And I got no love for her but I know that draws her She cant handle the stunt the flex is overpowering..


No comments :

Post a Comment